هتل های 4 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل لارا فالکن آنتالیا

 هتل لارا فالکن آنتالیا, هتلی 4 ستاره است که با ارائه بهترین خدمات رفاهی و تفریحی - ورزشی، میزبان مسافران تور آنتالیا میباشد.

 

این هتل با بیش از 270 اتاق مجهز به سیستم تهویه مطبوع در شش بلوک مجزا بنا شده که تمامی اتاق ها دارای بالکن و حمام خصوصی و یخچال و TV ( ماهواره )  و هستند.

هتل در جایگاه مناسبی از منطقه نسبت به مراکز خرید و اماکن دیدنی - جاذبه های گردشگری ساخته شده که اقامتگاهی مناسب را برای مسافران عزیز تور آنتالیا شده است. 

فاصله هتل تا فرودگاه: 10 KM

فاصله هتل تا مرکز شهر: 5 KM

 

امکانات ارائه شده هتل لارا فالکن آنتالیا:

پذیرش شبانه روزی در هتل لارا فالکن آنتالیا, حضور پرسنل مجرب با ایجاد مناسب ترین خدمات رفاهی برای میهمانان عزیز تور آنتالیا, رستوران ( با ارائه غذاهای بین المللی ) و رستوران ساحلی, کافی شاپ با بهترین نوشیدنی های تازه, فروشگاه, آتلیه, TV (ماهواره), استخر های سرپوشیده و سرباز, سونا, حمام ترکی, سالن بازی ( تنیس - والیبال - ایروبیک )، نگهداری از اطفال میهمانان تور آنتالیا, ارائه بهترین برنامه های مفرح ویژه مسافران تور آنتالیا.

هتل رز ریزورت آنتالیا

از هتل های خوب و شیک آنتالیا هتل 4 ستاره رز ریزورت است که در یک کیلومتری مرکز کمر و در 45 کیلو متری مرکز شهر آنتالیاقرار گرفته است. هتل رز ریزورت آنتالیا دارای 123 اتاق مناسب و تمیز با امکاناتی بالا در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا امکانات تفریحی مانند بیلیارد , تنیس روی میز , ورزش های آبی و فوتبال آبی , ایروبیک , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان و ... فراهم کرده تا مسافران اوقت خوشی را سپری کنند. رستوران و کافی شاپ هتل رز ریزورت آنتالیادارای انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ و انواع دسرها و نوشیدنی ها در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل رز ریزورت آنتالیا:

رستوران با غذاهای متنوع, سرویس به صورت شبانه روزی , میز بیلیارد برای مسافران تور آنتالیا , تنیس روی میز , ورزش های آبی و فوتبال آبی , ایروبیک , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان , اینترنت به صورت وایرلس , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

 تور آنتالیا آبان 95 

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95 

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95 

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96

 تور آنتالیا از شیراز 

 تور آنتالیا از تبریز 

تور آنتالیا از اصفهان

 تور آنتالیا از کرمانشاه 

 تور آنتالیا از مشهد 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,لوکس ترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: